Kuidas religiooni abil turundust teha ja liiklusohutust parandada

Phre Payom
Phre Payom

Case study: Thai Health Promotion Foundationi „Kiirust mõõtva munga kuju’’ agentuurilt BBDO Bangkok (Tai).

Tai liiklusõnnetuste statistika paneb ahastama. Maailma Terviseorganisatisoon asetab Tai liiklussurmade arvult maailmas teisele kohale. Uljaspäistel juhtidel on autos tihtipeale seltsiks armas Buddha kujuke, kes neid kõiksugu õnnetuste eest kaitsema peaks. Paraku on isegi kõikvõimas Buddha kiiruseületajate ees võimetu. Thai Health Promotion Foundation on aastaid propageerinud tervislike

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HAVAS ESTONIA otsib LOOVKIRJUTAJAT

Havas Estonia

20. jaanuar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019