Autor: Helen Külaots • 14. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digitegu žürii: Kas mobiilikategooria alaesindatus konkursil näitab, et mobiiliturundusse Eestis ei panustata?

Karola Karlson, Taxify
“Liiklus mobiilsetes seadmetes on ju väga suur, miks esitati sellesse kategooriasse vaid 2 tööd?” imestavad žüriiliikmed. Loe, mida žürii veel Digitegu 2017 konkursile esitatud töödest räägib. Kes need kommentaarid kõrva taha paneb, võib järgmisel aastal sellest omajagu kasu lõigata.

Üldiselt leiavad žüriiliikmed, et esitatud tööde tase oli sel aastal küllaltki hea ja kohati olid lahendused lausa maailmatasemel. “Samas oleks tase olnud veelgi parem, kui kõikide tööde puhul oleks esitatud piisavalt andmeid, et tulemustest aru saada. Kui ettevõte juba esitab töö konkursile, peaks arvestama, et tuuakse välja mõned konkreetsed numbrid. 75% žürii hindest oli tulemuslikkuse eest - kui sellest aga ei räägita, võib väga hea töö jääda viimaseks.” – ilmselgelt on see lihtne ning efektiivne viis publikuni jõudmiseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700