Priit Leito: Teleäri tulevik on roosilisem kui vahendajate oma

Priit Leito
Priit Leito

Meediaagentuuride elu on läinud olukorras, kus Google, YouTube ja Facebook on turule jõuliselt sisenenud, keerulisemaks, sest meediavahendus sealt raha ei saa, rääkis TV3 juht Priit Leito Äripäeva Raadio hommikuprogrammis Hando Sinisalule.

"Telejaamad on suutnud viimase 3 aastaga reklaamikäibe osakaalu oma kogukäibes 100-lt protsendilt vähem kui 80-le protsendile kahandada," ütles Leito. Sissetulek tuleb nüüd ka kaablioperaatoritelt, kes müüvad televisiooni edasi lõpptarbijale.

"TV3 plaanib vähendada reklaami osa ja suurendada tasulise vaatamise osa," lisas Leito, sest vaatajad on aina rohkem valmis maksma selle eest, et voogedastust tarbida.

Voogedastuse lipulaeva Netflixi hittsari "House of Cards" saaks TV3 prime time'is aga Leito hinnangul nullreitingu. "TV3 prime time'is peab peab olema kodumaine omatoodang," ütles Leito.

Kuula intervjuud:

Intervjuu oli eetris 19.10.2017.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017

Aatrium Sisustuskaubamaja otsib TURUNDUS- JA MÜÜGIJUHTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

30. november 2017