Erki Heinsaar: Selles, kas programmatic läheb suureks, ei ole küsimust

Erki Heinsaar
Erki Heinsaar

Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar rääkis Best Internetil, et aastaks 2020 müüakse 80% USA digireklaamist läbi programmaticu.

Best Internet 2017 turunduskonverentsi digikampaaniate planeerimise sessioonil räägiti online-reklaamide väljakutsetest ja tulevikutrendidest, milleks on Erki Heinsaare sõnul ilma igasuguste kahtlusteta ka programmatic.

Ehkki Eestis on see üsna uus nähtus, liigub ka meie reklaamiturg üha samas suunas. Ent programmaticu kasutamisel peab teadlikkus olema suur.

Programmaticu võidukäik on ilmne, sest mitte keegi ei soovi enam osta anonüümseid reklaamikontakte. Heinsaare hinnangu kohaselt ei jõua ca 50% digireklaamidest pärisinimesteni, jäädes nähtavaks ainult robotitele ja klikitehastele Indias.

Näidata kõigile Delfit külastavatele inimestele ühesugust päisebännerit on Heinsaare meelest jabur raiskamine.

Lahendusena näeb ta data management platvormi kasutamist, mis jagab kasutajad nende veebikäitumise põhjal segmentidesse ning näitab neile Delfi külastamisel just seda bännerit, mis võiks neile korda minna.

Oma ettekande võttis Heinsaar kokku tõdemusega, et internetireklaami tuleviku päästab vaid see, kui õige sõnumiga reklaami näidatakse õigel ajahetkel õigele inimesele.

Erki Heinsaar on alates 2011. aastast juhtinud Eesti suurimat digimeedia agentuuri Mediabrands Digital. Enne seda töötas ta pikalt Star FMi ja Power Hit Radiot omava MTG Radio müügidirektorina.

Kokkuvõtte Best Internet 2017 esineja Erki Heinsaare ettekandest tegi tekstibüroo Eiffel copywriter Mariliis Jõras.

Best Internet toimus 2. – 3. novembril 2017 Tallinnas

www.bestinternet.ee 

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused