Best Internet 2017: Miks iga bränd oma lugu vajab?

Pixie Sartang
Pixie Sartang

Rahvusvahelise kogemusega digistrateegi Pixie Sartangi Best Internetil tehtud ettekanne tõi välja tänase turunduse ühe põhiprobleemi – brändid vajavad iseendi eest kaitset. Lahenduseks on läbimõeldud „oma lugu“.

Killustatus on mure, millega puutuvad kokku paljud ettevõtted, olenemata suurusest. Ettevõtete erinevatel osakondadel on oma strateegiad ja plaanid ning sellest tulenevalt ka oma eesmärgid. Sageli puudub omavaheline koostöö, mis tagaks ühise eesmärgi suunas liikumise. Välistatud pole isegi majasisene konkurents, mis mõjub koostööle hoopis halvavalt.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

DANSKE BANK GROUP otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI Eesti filiaalis

Danske Bank AS Eesti filiaal

20. jaanuar 2019

HAVAS ESTONIA otsib LOOVKIRJUTAJAT

Havas Estonia

20. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019