• 06.11.17, 15:31
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tajo Oja: Miks tõeliselt originaalseid lahendusi pole võimalik testida

A/B testimine on digitaalses turunduses laialt tuntud (kuid mitte veel laialt levinud) töömeetod, mida kiitsid ka paljud Best Internet 2017 esinejad. Disainer Tajo Oja ujub vastuvoolu ja räägib sellest, et kõike ei saa ja pole ka vaja testida. Fraktali agentuuri meeskonnal on mõtteviis: “You are not going to A/B test your way to Shakespeare”.
Tajo Oja Best Internetil
  • Tajo Oja Best Internetil
  • Foto: Raul Mee
Kuidas siis valik teha ja just õige idee ära tunda? Tajo jagab selles osas oma rohkem kui 10- aastast kogemust. Lisaks tuleb juttu ka veebilehtede eetilistest probleemidest nii Eesti kui rahvusvaheliste brändide näidetel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele