Tajo Oja: Miks tõeliselt originaalseid lahendusi pole võimalik testida

Tajo Oja Best Internetil
Tajo Oja Best Internetil

A/B testimine on digitaalses turunduses laialt tuntud (kuid mitte veel laialt levinud) töömeetod, mida kiitsid ka paljud Best Internet 2017 esinejad. Disainer Tajo Oja ujub vastuvoolu ja räägib sellest, et kõike ei saa ja pole ka vaja testida. Fraktali agentuuri meeskonnal on mõtteviis: “You are not going to A/B test your way to Shakespeare”.

Kuidas siis valik teha ja just õige idee ära tunda? Tajo jagab selles osas oma rohkem kui 10- aastast kogemust. Lisaks tuleb juttu ka veebilehtede eetilistest probleemidest nii Eesti kui rahvusvaheliste brändide näidetel.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019