Digitegu 2017 sotsiaalmeedia kategooria võitja: Põltsamaa Felixi joonistus­kampaania

Felix on ketšupiturul liider ning hoidnud seda positsiooni läbi aastate. Taktikalise kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ise ketšupipudelile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka pudelitele ja poelettidele.

Kampaaniat toetati TV-, internetireklaamiga (sh sotsiaalmeedia) ning POS tegevustega.

Antud kampaanias oli internetireklaam kõige suurema osakaaluga. Disainikeskkond asus veebis ning interneti põhieesmärk oli tarbijate suunamine kodulehele ning etiketikujunduste esitamiste koguarv .

Kampaanias olid kaasatud erinevad veebikanalid: Google erinevad reklaamivormid (gmail,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Fazer Eesti otsib PAGARITOODETE TOOTEJUHT

Fazer Eesti AS

18. veebruar 2018

Martem otsib TURUNDUS- JA ARENDUSJUHTI

Finesta Baltic OÜ

26. veebruar 2018

Liviko otsib ÜRITUSTURUNDUSE SPETSIALISTI

Liviko AS

21. veebruar 2018