Digitegu 2017 sotsiaalmeedia kategooria võitja: Põltsamaa Felixi joonistus­kampaania

Felix on ketšupiturul liider ning hoidnud seda positsiooni läbi aastate. Taktikalise kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ise ketšupipudelile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka pudelitele ja poelettidele.

Kampaaniat toetati TV-, internetireklaamiga (sh sotsiaalmeedia) ning POS tegevustega.

Antud kampaanias oli internetireklaam kõige suurema osakaaluga. Disainikeskkond asus veebis ning interneti põhieesmärk oli tarbijate suunamine kodulehele ning etiketikujunduste esitamiste koguarv .

Kampaanias olid kaasatud erinevad veebikanalid: Google erinevad reklaamivormid (gmail, display, nonskippable preroll, portaalid, Facebook). Kampaania algas Facebookis bännerikontseptsioonide A/B testimisega, kus testiti ära 56 erinevat bännerivariatsiooni ning kujundati kõikide teiste kanalite visuaalid TOP3 visuaalikontseptsioonide põhjal. TOP3 valiti CTR% ja CR% põhjal.

Kampaania eesmärk oli saada võimalikult palju kujunduste esitamisi kodulehel

Digikampaania tuumik asus sotsiaalmeedias, kus viidi läbi A/B test. Facebooki bännerreklaam tõestas end kampaania alguses kohe parima conversion-kanalina ning CPC reklaamide põhifookus suunati Facebooki. Facebookis tehti lisaks reklaamidele ka toetatud sisu - kokku tehti kampaaniaperioodil 10 postitust, mis kaasasid tarbijaid, tutvustasid kampaania olemust ja teatasid vahevõitjatest.

Tulemused: Keskmine kujunduse loomise aeg oli 14 minutit. Sotsiaalmeedia konversioonimäär oli selle väga pika aja juures tänu A/B testimisele ja edukale sisustrateegiale 21%. Sotsiaalmeedia tegevused sisaldasid endas A/B testi tulemustele toetuvat bännerreklaami ja kümmet lehepostitust. Kampaania raames tegime ka Real-Time-Marketing postituse, mida nägi üle 100 000 eestlase ja Postimees.ee kajastas seda ka oma artiklis. Kokku esitati 13 347 kujundust - summeerituna veedeti kampaanialehel aega kokku 4 kuud ja 4 päeva.

Case video:



Agentuur:

Kontseptsioon ja lahendus: Tank

Meediapartner: Media House

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 6. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Bonava otsib KOMMUNIKATSIOONI- JA TURUNDUSSPETSIALISTI

Bonava Eesti OÜ

27. november 2017

Aatrium Sisustuskaubamaja otsib TURUNDUS- JA MÜÜGIJUHTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

30. november 2017

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017