Digitegu 2017 sotsiaalmeedia kategooria võitja: Põltsamaa Felixi joonistus­kampaania

Felix on ketšupiturul liider ning hoidnud seda positsiooni läbi aastate. Taktikalise kampaania eesmärgiks oli tarbijate kaasamine: tarbijad said kampaania raames disainida ise ketšupipudelile etiketi ning kampaania parimad palad jõudsid reaalselt ka pudelitele ja poelettidele.

Kampaaniat toetati TV-, internetireklaamiga (sh sotsiaalmeedia) ning POS tegevustega.

Antud kampaanias oli internetireklaam kõige suurema osakaaluga. Disainikeskkond asus veebis ning interneti põhieesmärk oli tarbijate suunamine kodulehele ning etiketikujunduste esitamiste koguarv .

Kampaanias olid kaasatud erinevad veebikanalid: Google erinevad reklaamivormid (gmail,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused