Digitegu 2017 mobiilikategooria võitja: Erik Orgu toitumiskava äpi lansseerimine

Erik Orgu nimi on tuntud erinevate kaaluteemaliste saadete, blogide ja muude ülesastumiste kaudu. Toetudes sellele baasile sai Erik Orgu kaubamärgi alt kokku pandud pakkumine uuele tasuta toitumiskavale koos värske mobiilirakendusega.

Tervisliku eluviisi ja toitumise temaatika on väga populaarne, erinevaid teenusepakkujaid antud valdkonnas on palju. Seda tähtsam on olla uuenduslik ja pakkuda teenust, mis oleks sihtgrupile väärtuslik ja atraktiivne ning mille puhul äpp annaks reaalseid lisavõimalusi, mitte ei tooks kaasa vaid lisakohustusi.

Kampaania eesmärk oli viia veebikampaania kaudu tarbijateni täielikult uuenenud tervislik kaalulangetuskeskkond - Erik Orgu toitumiskava ja koguda võimalikult palju liitumisi. Kokku ca 1400 liitumist toitumiskavaga ja ca 1000 äpi allalaadimist. Samuti oli eesmärk lansseerida toitumiskava äpp ning koguda võimalikult palju äpi allalaadimisi.

Kampaania laiem eesmärk oli tutvustada tervisliku toitumise ja elustiili põhimõtteid laiemale avalikkusele, panna inimesed mõtlema tervislikumate valikute ja võimaluste peale ning levitada sõnumit tervislikust ja täisväärtuslikust eluviisist.

Kampaania hõlmas meediamixi internetis, raadios ja välimeedias ning kulmineerus Erik Orgu kaalusaate algusega teles oktoobris.

Peamine sihtgrupp oli naised vanuses 25-44, lisasihtgrupis rasedad ja imetavad emad ning ka 25-45-aastased ülekaalulised mehed.

“See kampaania on hea näide sellest, kuidas visuaalselt silmatorkav ning selge sõnumiga bännerreklaam kombineerituna välimeedia visuaalidega ja raadioklipiga toimib.  Arvame, et väga palju aitas heale tulemusele kaasa ka Erik Orgu näo ja hääle kasutamine bänneritel ning raadioreklaamis - need on paljudele tuntud ja imagoloogiliselt usaldust tekitavad,” kommenteerisid kampaania läbiviijad.

Bännerikampaania veebis jooksis püsivalt Facebookis ja Google Display võrgustikus ning sihtrühm segmenteeriti väga täpselt 11 erineva grupi vahel. Osa eelarvest suunatud Universal App Campaign alla, mis suunas otse äpi allalaadimisele Google Play või App Store`i poodidesse. Operatsioonisüsteemi eelarve jagati: Android 70% ja iOS 30%.

Tulemused:
Impressionid: eesmärk 3 762 000,  tulemus 5 911 000
Klikid: eesmärk 15 205, tulemus 25 291
Äpi allalaadimised: eesmärk 1 000, tulemus 6 083
Uued kasutajakontod Erik Orgu toitumiskavaga (tasuta kasutusajaga): eesmärk 1400, tulemus 10 060.

Meediaraha investeeriti veebis kokku 4000€.

Agentuur: Mindshare Estonia (Via Media OÜ)

Välimeedia näidis
Välimeedia näidis
Sotsiaalmeedia näide
Sotsiaalmeedia näide

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 6. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused