Digitegu 2017 integreeritud digikampaania kategooria võitja: R-kiosk – Tops sinu käe järgi

R-kioskil on käimas rebranding, et parandada ja muuta oma kuvandit. Soov on luua kõige kvaliteetsem mugavustooteid pakkuv kaupluste kett. Antud kampaania puhul juhiti tähelepanu just R-kioski muutuvale visuaalsele keelele ning kohvile, mille kuvandit tajuti tunduvalt kehvemana kui kohvi kvaliteet tegelikult on.

Sellega seoses taheti anda värske välimus oma kohvitopsidele, et eristuda hallist massist, millega konkurendid enda tooteid pakkusid. Turu üks suurimaid tegijaid muutis samuti just enda brändi, seega oli õige hetk endale kliente võita ja silma jääda.

Töö eesmärk:

Eesmärk oli kaasata kampaaniasse noorem generatsioon ning tuua nende teadvusse R-kiosk kui moodne kohvitoodete pakkuja.

Strateegia:

• Leida suveperioodiks 4 uut ja head kohvitopsi disaini
• Olla turul esimene, kes katsetab kohvitopsi disainiga
• Mõjuda brõndina mänguliselt ja lõbusalt


Kampaania ülesehitus

Kampaania oli jaotatud kahte etappi.

1 etapp: avalik kohvitopside kujunduskonkurss. Loodi innovaatiivne veebileht, kus kasutaja sai 3D kohvitopsi-mudelit ise liigutada ja igast kõljest vaadelda ning alla laadida failipõhjad disaini loomiseks. Hiljem disaini õles laadides nägi kasutaja oma kujundust kohe 3D-mudeli peal. Zürii valis välja 4 parimat disaini, millest toodeti kohvitopsid R-kioskitesse. Seda etappi toetas lai kampaania.

2 etapp: avalik hindamisvoor, kus igaüks sai enda lemmiku valida. Selle abil uuenes R-kioski kuvand. Hindamisvoorus kasutati tähelepanu püüdmiseks peamiselt Facebook Live'i, kus kasutajatele kuvati nelja finalisti topsid ning sealt suunati nad edasi maandumislehele hääletama. Samuti olid eetris reklaamid, nii desktopis kui ka mobiilis, kus kasutati 3D mudeleid, et inimesed saaksid täpselt aru, milline kujundus üle terve topsi välja näeb.

Tulemused:

Tööde esitamise etapis laadis maandumislehelt lähteülesande failid ehk starterpaki alla üle 4300 kasutaja, seejuures üle 2000 korra konverteerusid kasutajad (st soovisid kampaanias osaleda) mobiilsete seadmete kaudu. See on umbes 900% parem kui algselt planeeritud. Nendest esitas oma kujunduse 350 osalejat, mis on 600% parem kui algselt planeeritud.

Teises etapis saadi soovitud häälte arv inimestelt kokku juba esimese Facebook Live videoga enne, kui jõuti kampaaniaga suuremates portaalides eetrisse minna. Kokku ületati hääletajate eesmärgi ligi 250% sellest, mis esialgu planeeritud oli, arvestades, et auhind, mis hääletajatele välja pandi, oli suhteliselt tagasihoidlik – mõned tasuta kohvid.

Kokkuvõttes – kuigi algselt seatud eesmärgid olid tundunud uõsna realistlikud, õletas kampaania ootusi märgatavalt. Lisaks saadi väga positiivset tagasisidet kasutajatelt, osalejatelt ja huvikoolidest, kuid ka R-kioski müüjatelt (märgati, et poes on hakanud käima varasemast teistsugust rahvast). Hiljem R-kioski lettidele jõudes olid topsid väga populaarsed.

Digimeedia kasutus
• Desktop meedia – Wing, Google ja suurimate kohalike uudisteportaalide bännerid
• Sotsiaalmeedia – Facebooki ja Instagrami postitused ja reklaamid
• Mobiilne meedia – Adcanvas mobiiliba?nnerid suurimates uudisteportaalides ja Google-bännerid

Kampaania tulemused:
Starterpaki allalaadimisi: 4300+
Impression: 7,5+ miljonit
Klikke: 18 000

Facebook Live hääletamine:
R-kioski lehe like: 1500+
Postituse like: 7150+
Ulatus: 200 000 inimest

Agentuur:

Kontseptsioon ja lahendus - Tank

Veebiarendus: Nexd

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 6. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Bonava otsib KOMMUNIKATSIOONI- JA TURUNDUSSPETSIALISTI

Bonava Eesti OÜ

27. november 2017

Aatrium Sisustuskaubamaja otsib TURUNDUS- JA MÜÜGIJUHTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

30. november 2017

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017