Autor: Helen Külaots • 3. november 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Digitegu 2017 Google’i reklaami võitja: PZU Kindlustus - Google AdWordsi kampaaniate uuesti ülesehitamine ja optimeerimine
PZU on üks Kesk- ja Ida-Euroopa suurimaid kindlustusgruppe, turuliider Baltikumis. Viimasel ajal on nad üha rohkem hakanud kindlustustoodete ja –teenuste turundamisel kasutama digiturunduskanaleid, mille kaudu saab mõõta efektiivselt erinevate kanalite tulemuslikkust.
Kampaania eesmärk oli parandada varasemad Google AdWordsi kampaaniad, üles seada uued kampaaniad, mis toimiksid kuluefektiivsemalt ja suuremal skaalal.