Digitegu 2017 e-maili kategooria võitja: Eesti Energia andmekorje kampaania

Neli aastat tagasi alustas Eesti Energia lisaks elektrimüügile ka gaasimüüki suuräriklientidele, võimaldades esimese turuosalisena klientidel gaasi hind fikseerida. Kampaania eesmärk oli koguda andmeid gaasi tarbijatest (2000 kontakti), kellest moodustada kvaliteetne valim hilisemaks taasturunduseks.

Alates eelmisest aastast pakub Eesti Energia ka kodu- ning väikeäriklientidele alternatiivseid võimalusi gaasiostuks ning elektri- ja gaasiostulepingut ühelt energiapakkujalt. Eesti Energia põhiliseks konkurendiks gaasiteenuse valdkonnas on Eesti Gaas.

Kampaania raames loodi eraldi kampaanialeht, mille eesmärgiks oli koguda kvaliteetseid kontakte. Külastajat ootas lehel küsimustik, mille täitmine viis ta auhinna loosirattasse, kus oli võimalik võita iPhone 7 ja Euronicsi 500€ kinkekaarte.

Eesmärgist lähtuvalt oli oluline tuvastada, millised kontaktid kvalifitseeruvad kvaliteetseks ja millised mitte. Tulemuste paremaks hindamiseks lisati kampaanialehele ka vastav jälgimissüsteem, mille abil sai viia kokku läbi erinevate kanalite tulnud kontaktid ning seeläbi hinnata iga kanali panust valimi moodustumisel.

Kampaania viidi läbi vaid e-maili teel, kasutades ostetud andmebaase ja Gmaili reklaami. Kampaania planeeriti läbi viia kahes etapis: test ja põhikampaania. Testi raames saadeti valitud andmebaasidest vaid 10%-le kontaktidest uudiskiri. Test osutus aga sedavõrd edukaks, et kogu andmebaasile ei olnud enam vajadust uudiskirja saata, kuna tulemused ületati juba testi raames.

Uudiskiri saadeti 127 000 kontaktile, kellest e-kirja avas 73 000 ehk keskmine avamise määr oli 57%. Lisaks sai kampaania Gmaili keskkonnas 64 000 näitamist ning 7600 avamist. Keskmine e-kirja klikimäär oli 47,84% ehk kampaanialehele liikus 32 300 külastajat. Kampaania raames koguti 21 311 kontaki ehk konversioonimäär oli 65%. Nendest igapäevaseid maagaasi tarbijaid oli 4744 (eesmärk oli saada 2 000 gaasikontakti) ehk konversioonimäär sihtrühmas oli 14,69%. Keskmiseks kontakti hinnaks kujunes vaid 8 senti. Maagaasi tarbijate segmendis vaid 38 senti.

Kampaanialeht

Agentuur: Idea Havas Media

Gmaili näidis
Gmaili näidis

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 6. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Bonava otsib KOMMUNIKATSIOONI- JA TURUNDUSSPETSIALISTI

Bonava Eesti OÜ

27. november 2017

Aatrium Sisustuskaubamaja otsib TURUNDUS- JA MÜÜGIJUHTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

30. november 2017

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017