Digitegu 2017 branded content kategooria võitja: Montoni sünnipäev - Pääsuke

Keskklassi brändid (nagu Monton) on Eestis väljasuremise ohus, sest klient eelistab kiirmoodi või tugeva brändi imidžiga disaini. Ainukene võimalus uues olukorras ellu jääda on luua brändile lisaväärtust - siduda bränd kliendile oluliste väärtuste, hoiakute ja elustiiliga. Seda Monton ka tegi.

Olukord turul: Rõivaäri konkurents Eestis on viimastel aastatel märkatavalt tihenenud, nii uute tulijate kui jätkuva trendi tõttu, mis viib kliendid tavapoodide asemel üha enam e-poodi ostlema. Külastatavus on langenud mitte ainult Montoni poodides, vaid ka kaubanduskeskustes.

Seetõttu oli eesmärk tuua esile Montoni brändile omaseid väärtusi ning seeläbi tõsta brändi imidžit, antud projekti fookus oli brändi väärtuste tutvustamine.

“Montoni disainerid usuvad, et meie tõeline väärtus on vabadus – võimalus järgida oma südant, jääda alati iseendaks, võtta ette asju, mida pole enne proovitud ja viia ellu muutusi, mis toovad meile parema tuleviku,” kirjeldasid projekti elluviijad.

Niisiis valmis Montoni 15. sünnipäevaks erikollektsioon Vabadus, mis kandis endas vabaduse sümbolit - kõrgustes lendavat pääsukest, pühendatud kõikidele vabadele hingedele, loomevabadusele, väljendusvabadusele ja vabale Eestile, et toetada koos noori andekaid loomeinimesi.

Brändi imidži toetuseks ning pääsukeste teemalise kollektsiooni tutvustuseks korraldati Tallinnas Vabaduse väljakul vahetult enne Tudengipäevade Öölaulupidu üritus, kuhu tulid kokku enam kui 4000 inimest, kes tegid üheskoos kummarduse vabadusele. Tuhanded tudengid oma nutitelefonis tõrviku ja suunasid selle üles taevakaarele, millest moodustus vabaduse sümbol paljude eestlaste jaoks – pääsuke.

“Meie eesmärk ei olnud suurelt ja punaselt üritust siduda Montoniga ning kollektsiooni müügiga, vaid näidata, et meie bränd on midagi muud kui lihtsalt rõivas - see on hoiak, mõtteviis, elustiil. Ühtlasi annetasime iga ostetud Vabaduse kollektsiooni esemest 1 euro Margus Karu Sihtasutusele, mis annab iga-aastaselt välja noore talendi tõukestipendiumit kuni 32-aastastele romaani või muinasjutu käsikirja autorile,” selgitasid tegijad.

Sündmusest valmis droonide abiga video, mida näidati nii ETV2 otseülekandes kui ka brändi enda kanalites järgnevatel päevadel.

Tulemus: Kuigi müük ei olnud antud projekti suurim eesmärk, siis Vabaduse kollektsioonist sai kiirelt läbi aegade edukaim Montoni erikollektsioon (v.a. sihtkliendiväline olümpia projekt).

Samuti täideti esialgne eesmärk - viia brändi väärtused võimalikult paljude sihtklientideni. Ürituse käigus loodud video jõudis Eesti vaatajateni tänu ETV2 otseülekandele ning järgnenud meediakajastustele, läbi sotsiaalmeedia sadade tuhandte inimesteni üle Euroopa, läbi e-poe erilehtede meie sihtturgudeni ning läbi uudiskirja 250 000 kliendi postkasti.

Agentuuri abi ei kasutatud.

Põhiteostus

Uudiskiri

Kampaania raames läbiviidud üritus

Kampaania raames loodud mäng

 

Digitegu tunnustab eelkõige digitaalturunduse tulemuslikkust – sest digiturunduses on kõik mõõdetav. Digitegu konkursi korraldajaks on 6. aastat järjest Best Marketing. Best Internetil pärjatakse Eesti digivaldkonna parimaid juba alates aastast 2009, mil Best Marketing korraldas esimest korda koos ADC*Estoniaga Eesti Internetiauhind nimelist konkurssi.

Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Bonava otsib KOMMUNIKATSIOONI- JA TURUNDUSSPETSIALISTI

Bonava Eesti OÜ

27. november 2017

Aatrium Sisustuskaubamaja otsib TURUNDUS- JA MÜÜGIJUHTI

Aatrium Sisustuskaubamaja AS

30. november 2017

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017