“Stranger Things” tegi innovaatilist turundus­kampaaniat

Netflixi ja Google’i koostöö seoses kultusseriaaliga “Stranger Things” on esimene suurem läbimurre turunduses hääljuhtimisega seadmete kasutamisel.

Netflixi kultusseriaali “Stranger Things” teise hooaja avalöök 27. oktoobril oli selle sügise üks oodatumaid meediasündmusi. Selle sarja promokampaania üks innovaatilisemaid elemente on Google Home hääljuhtimisseadmel toimiv mäng.

„Okei, Google, räägi Stranger Things Dustin’iga.“

Täpselt nii lihtne on alustada Netflixi ja Google’i loodud mängu Google Home nutikõlarile. Mängijad peavad vastama Stranger Things 2. hooajaga seotud küsimustele, et mängus edasi jõuda ja lõpuks ühineda Willi, Dustini, Eleveni ja Mike’ga seriaalist tuttava Indiana osariigi väikelinna Hawkinsi audio-video klubis.

Google Home brändijuhi Kelsey Gliva sõnul on see esimene kord Google Home’i turunduslikus mõttes rakendada.

„Loominguprotsessis oli mitmeid ajurünnakuid Netflixi ja nende sisutiimiga, et sukelduda sügavale teise hooaja sisusse. Võimalused muutusid lõpututeks niipea, kui hakkasime mõtlema Google Home’st kui raadiosaatjast,“ kirjeldab Gliva. Seriaali vaatajad teavad, et raadiosaatjad mängivad seal väga olulist rolli.

Mäng on jagatud viieks peatükiks, ning kuna see on tihedalt seotud Stranger Things 2 süžeega, soovitab Gliva eelnevalt sarja vaadata. Mängu läbimiseks kulub umbes 20 minutit.

Hääljuhitavate toodete hämmastavalt kiire kasvu tõttu näevad turundajad kõvasti vaeva, et mõelda välja erinevaid viise, kuidas tarbijaid sellel platvormil  kaasata. eMarketeri andmetel on USA-s ca 45 miljonit hääljuhitavat seadet ja see arv arvatakse kasvavat 2019. aastaks 67 miljonini. Suurimale tegijale Amazon Echole, millel töötab nende tehisintellektiga assistent Alexa, kuulub Consumer Intelligence Research Partnersi raporti põhjal üle 75% nutikõlarite turust.

Gliva näeb brändimeelelahutusel nutikõlarite turul suurt potentsiaali. „Oleme väga elevil sellest projektist kui esimesest sammust, millega meelitada rohkem turunduspartnereid meie platvormile. Ma arvan, et fännid soovivad praegu rohkem kui kunagi varem sukelduda täielikult oma lemmiksisusse,“ räägib Gliva. „See näitab, et brändidel ja sisupakkujatel on uusi võimalusi, et tähendusrikkalt vaatamiskogemust võimendada. Oleme väga põnevil, mida see võimalus võib veel täiendavalt endaga kaasa tuua. See on kõigest algus sellele, milleks me võimelised oleme.“

Allikas: Fast Company

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused