9. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Loo äge pop-up üritus või pood ja ole konkurentidest ees

Kristjan Hiiemaa
Kes meist ei armastaks uudseid lahendusi, üllatusmomenti ja põnevust? Pop-up võimaldab mõelda suurelt ning luua lahendusi, mis jäävad meelde nii potentsiaalsele kliendile kui ka koostööpartneritele ja meediale.

Pop-up poed, restoranid, näitused ja üritused on maailma suurlinnades täiesti tavaline nähtus ning suured brändid tõestavad, et pop-up on selleks, et jääda. Pop-up müügipunkt on ajutine pind, kus suhelda oma olemasolevate ning potentsiaalsete klientidega uues põnevas keskkonnas ning pakkuda neile erilist elamust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700