Kuidas luua noortele kordaminevat sisu?

Põlvkond Z (sünniaasta 1995 ja hiljem) on turundajate jaoks paljuski mõistatus. Need noored on üles kasvanud nutitelefonide ja puuteekraanide ajastul ning paljud neist pole kunagi elus ajalehte käes hoidnud. Nende suhtumine brändidesse ja reklaami on vägagi skeptiline.

Kuid juba kümne aasta pärast on see põlvkond kõige aktiivsemas tarbimiseas: nad ostavad kodusid ja autosid, lastekaupu ja kodumasinaid.

Kuidas pugeda hinge ja võita selle põlvkonna südameid?

Mõned nõuanded:

  1. Kasuta paljusid erinevaid sotsiaalmeedia platvorme

Z-põlvkonna jaoks pole Facebook enam see “üks ja ainus” kanal. Snapchat, Instagram, Twitter ja YouTube on nende jaoks võrdselt olulised. Seega peavad brändid olema kohal kõikides nendes kanalites ja looma just vastavale kanalile sobivat sisu.

  1. Tee lühidalt

Sellel põlvkonnal on väga halb keskendumisvõime ja nad on õppinud edukalt enda jaoks ebahuvitavat/ebaolulist sisu välja filtreerima. Nii et turundajatel on kaks võimalust: kas edastada oma sõnum kümnekonna sekundi jooksul või luua huvitavad teaserid, mis suunavad pikema sisu juurde.

  1. Lisa väärtust

See on põlvkond, kes ei taha kuulda brändide enesekeskseid ja agressiivseid müügisõnumeid. Enne, kui nad oma rahakotist sinu brändile midagi eraldavad, peab bränd neile midagi pakkuma. Olgu see mingi tasuta teenus või heategevuslik ettevõtmine – lihtsalt puhas “osta mind!” lähenemine ei toimi.

  1. Kasutajate loodud sisu töötab

See põlvkond (on erinevalt oma eelkäijatest) ise sisu loojad. Nad löövad hea meelega sisuloomes kaasa ja brändid saavad seda ka enda huvides ära kasutada.

  1. Kasuta kvaliteetseid visuaale ja muusikat

See põlvkond on visuaalsem kui eelkäijad – nad on üles kasvanud Apple’i disaini keskel ja seavad sama kõrgeid nõudmisi ka teistele brändidele. Ja noored on alati muusikat armastanud – tänu Spotify’le ja YouTube’ile pole muusika kättesaadavus kunagi varem nii hea olnud.

  1. “Kuulsuste” profiil on muutunud

Z-põlvkond on skeptiline – see, et tuntud sportlane või muusik mingit toodet kiidab, ei garanteeri veel tingimata müügiedu. Noored usuvad pigem YouTubereid, eksperte, kelllega on lihtsam samastuda. Celebrity- turunduses on võtmesõnadeks loomulikkus ja usutavus. Kui naabritüdrikust YouTube’i staar on ikka viitkümmet huulepulka proovinud, on tema selles valdkonnas usutavam ekspert kui mõni näitleja või suusataja.

Best Marketing soovitab: Äripäeva Akadeemia korraldab sügisel SISUTURUNDUSE MEISTRIKLASSI - 5 osast koosneva koolituse, mille viivad läbi oma ala parimad profid:

  • Best Marketing Internationali juht Hando Sinisalu 
  • Äripäeva peadirektor Igor Rõtov
  • Äripäeva kolumnist Aivar Hundimägi 
  • Digitaalagentuuri Vurr kaasasutaja ja loovjuht Rauno Kutti
  • Teleajakirjanik ja ettevõtja Marko Reikop

Kui tahad olla oma äris edukas, pead suutma end kommunikeerida. See koolitus pole mitte lihtsalt nice-to-have, vaid tänases maailmas hädavajalik.

Lisainfo ja registreerimine: Sisuturunduse meistriklass: Kuidas mõjusalt turundades ettevõtte konkurentsieelist parandada?

Aeg: 13.10.2017 - 06.12.2017

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ELEKTRILEVI OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Elektrilevi OÜ

22. oktoober 2017