Case Study: Norrlands Guld Ljus ja Akestam Holst (Rootsi) „Kõrvaõlu“

Kuidas kõikide reklaamipiirangute kiuste edukalt õlut turundada? Kuidas tekitada inimestes õlleisu toodet nägemata või maitsmata?

Olete kunagi tundnud seda kripeldavat, peaaegu orgastilist tunnet, kui keegi avab külma õlle või hammustab perfektselt krõbedat krõpsu? Kui jah, siis ilmselt olete kursis ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) kontseptsooniga, või pisut otsekohesemalt öeldes – kõrvaorgasmiga.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019

HAVAS ESTONIA otsib LOOVKIRJUTAJAT

Havas Estonia

20. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019