Case Study: Norrlands Guld Ljus ja Akestam Holst (Rootsi) „Kõrvaõlu“

Kuidas kõikide reklaamipiirangute kiuste edukalt õlut turundada? Kuidas tekitada inimestes õlleisu toodet nägemata või maitsmata?

Olete kunagi tundnud seda kripeldavat, peaaegu orgastilist tunnet, kui keegi avab külma õlle või hammustab perfektselt krõbedat krõpsu? Kui jah, siis ilmselt olete kursis ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) kontseptsooniga, või pisut otsekohesemalt öeldes – kõrvaorgasmiga.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OKO RESTORANID OÜ otsib MÜÜGIJUHTI

OKO Restoranid OÜ

01. november 2018

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018