Stuudio Binaar tõi esimesena Eesti turule keskkondadeülese reklaamisihtimis­võimaluse

Stuudio Binaar
Stuudio Binaar

Reklaamitehnoloogia ettevõte Stuudio Binaar tõi esimesena Eesti turule kasutajate veebikäitumisel põhinevad reklaamisegmendid, mis võimaldavad veebikeskondade üleselt bännerite täpsemat sihtimist ja seeläbi kulude kokkuhoidu.

Stuudio Binaari partneri ja segmentide suunajuhi Tanel Vooreli sõnul on just sihtimisvõimaluste kitsas valik toonud kaasa selle, miks reklaamijad on viimastel aastatel Eesti veebilehtede asemel järjest rohkem raha viinud Google ja Facebooki sarnastele rahvusvahelistesse võrgustikesse. “Turule toodud reklaamisegmendid võimaldavad nüüd ka Eesti suuremates veebilehtedes - Postimehes, Delfis, Õhtulehes - ja mujal näidata oma reklaami mitte kõigile veebilehe või selle osa külastajatele, vaid ainult neile, kes kuuluvad valitud segmenti. Uute reklaamisegmentide olulisem väärtus võrreldes seniste lahendustega on see, et need põhinevad inimeste käitumisel, mitte huvidel. Viimaste hulka kuulub näiteks mingi teema uudiste lugemine. Käitumisel põhinevad segmendid on näiteks spordiga tegelejad, mõned konkreetse ostukavatsusega inimesed,” ütles Voorel.

“Segmentide koostamise põhiliseks aluseks on kasutajate reaalne tegevus veebis laiemalt, mis väljendab nende potentsiaalseid huvisid oluliselt paremini kui demograafiline profiil või lugemiseelistused. Oma sisult on see sarnane samuti kasutajate huvil baseeruva otsingureklaami võimalustega. Selleks, et olla bännerreklaamis efektiivne, on oluline kontrollida, kellele ja kui palju bännereid näidatakse, samuti välistada kanaliteülene kattuvus. Segmendid võimaldavad paremini kontrollida auditooriumi ning sellega ka reklaamieelarvet. Loodame, et segmentide kasutamine annab lisavõimalusi kohalikes massimeediaportaalides reklaamimiseks ja mõjub hästi kohaliku internetireklaamituru kasvule,” ütles Voorel.

Uuringufirma Kantar Emori reklaamikulutuste küsitluse andmetel kasvas 2016. aastal Eesti veebilehtede reklaamiturg 10% ning samal ajal Google, Facebooki ja teiste rahvusvaheliste võrgustike käive Eesti reklaamijate eelarvetes 30%.  Üks reklaamiraha väljaliikumise põhjuseid on rahvusvaheliste teenusepakkujate poolt pakutavad paremad sihtimisvõimalused, kus reklaami näitamine on segmenteeritud kasutajakäitumisest tulenevalt ja ei ole seotud keskkonna või reklaampinna asukohaga konkreetses keskkonnas.

Stuudio Binaari reklaamisegmente saab osta läbi AdFormi platvormi, mida kasutab enamus Eesti juhtivatest meediaagentuuridest. Seetõttu on hetkel teenus kättesaadav pigem agentuuride klientidele.

Stuudio Binaar on 2017. aasta alguses loodud reklaamitehnoloogia ettevõte, mille asutajateks on pikaajalise reklaami-, meedia- ning tehnoloogiavaldkonna kogemusega partnerid Priit Kuuseorg, Raigo Piibar, Tanel Voorel ja Allan Sombri.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ELEKTRILEVI OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Elektrilevi OÜ

22. oktoober 2017