Google ja Facebook andsid suurklientide ultimaatumile järele

Aasta alguses süüdistas P&G brändijuht Marc Pritchard digimeedia tööstust massiivses pettuses. Ka teised turundusjuhid üle maailma olid sarnast muret väljendanud, kuid nii suure kella külge polnud keegi veel teemat riputanud. Pool aastat hiljem on näha, et asjad liiguvad paremuse poole: Facebook, Google ja YouTube on muutnud oma reklaamipoliitikat ning kliendid on hakanud ise rohkem vaeva nägema, et reklaamikuludel silma peal hoida.

Meeldetuletuseks: Pritchard ütles, et ligi 30% reklaamikuludest läheb lihtsalt raisku, sest puuduvad mõõdikud, kuidas tulemusi täpselt kaardistada, lepingud on läbipaistmatud ning ostetud reklaamid ilmuvad ka libauudiste/halva sisuga lehtedel, mida ükski reklaamiostja tegelikult toetada ei tahaks. Ehk tekkinud on olukord, kus brändi maine/turvalisus võib saada kannatada.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019