Digimaailmas on edukad superliidritega töötavad kaubamärgid

Tetra Pak Index 2017 uuring võtab kokku kõige uuemad globaalsed trendid ja võimalused, mis mõjutavad toidu- ja joogitööstust. Tegu on kümnenda sellise uuringuga, mille tänavuseks teemaks oli „digitaalne tarbija“.

Uuring hindab tööstuse kasvuvõimalusi, toetudes kõige uuematele faktidele, andmetele ning trendidele ja võtab arvesse tarbijakäitumist ning muudatusi tööstusvaldkonnas. Kuna online-tarbijate osakaal üha kasvab (hetkel on neid üle 3,6 miljardi), tekib ka uusi võimalusi tarbija tähelepanu püüdmiseks ning kaubamärgi usaldusväärsuse kasvatamiseks.

Tetra Pak tuvastas uue grupi nn superliidreid, kes on laiemas internetikommuunis kõige suuremat mõju omavad inimesed. Kui luua nendega kontakt, võivad nendest saada brändide saadikud, kes edastavad sõnumeid, loovad arvamusi ja seisukohti ning aitavad kasvatada usaldust erinevate toodete vastu.

Superliidrid, kes esindavad kõigest 7% kogu interneti kogukonnast, on online maastiku kõige aktiivsemad ja sotsiaalsemad inimesed. Enam kui pooled (57%) neist kirjutavad brändide ja/või toodete arvustusi iga päev ning pea kaks kolmandikku ehk 65% neist on tundnud, et see on olnud nende jaoks positiivne kogemus ning öelnud, et nad teeksid seda veel. Lisaks eeldab enam kui 78% superliidritest, et brändid vastavad nende arvustustele ja hinnangutele. Nad lisasid, et nende arvamus kaubamärgist muutub paremaks, kui neil on võimalik suhelda selle brändiga ka sotsiaalmeediakanalites.

Uuring näitas, et klientide teekond on muutumas selgest ja lineaarsest hoopis keerulisemaks võrgustikuks, kus on mitu kokkupuutepunkt. Tänapäeva tarbijad otsivad toodete kohta rohkem informatsiooni enne ostu sooritamist, sooritamise ajal ning isegi ostu järel. Enne ostmist uurivad nad vähemalt nelja erineva allika arvamust, mis enamasti ei kuulu brändide mõjualasse – seda enam on ettevõtetel põhjust luua ühenduspunkt superliidritega, kuna nende arvustused ning suhtlus brändidega loovad ühe kõige usaldusväärsema infoallika tarbijate jaoks.

„Ühendatud tarbijateni jõudmiseks on uute meetodite kasutamine väga oluline. Eriti siis, kui mõelda näiteks Z-generatsioonile ning teistelegi, kellest on saamas väga tähtis tarbijaskond. Nad on üles kasvanud digitaalses maailmas ning eeldavad, et brändid suhtlevad nendega sarnasel viisil. Passiivse ning ühekülgse kommunikatsiooni ajastu on läbi. Kaubamärgid peavad oma kommunikatsiooni kohandama ning kasutama rohkem kanalipõhist, nutikat, autentset ning kaasahaaravat sisu, kui nad loodavad kinni haarata selle uue maailma võimalustest,“ ütles Tetra Paki turundusteenuste juht Alexandre Carvalho.

Tetra Pak Index 2017 näitas ka, et pakendamine mängib olulist rolli paremas kommunikatsioonis tarbijatega. Näiteks aitavad pakendile trükitud digitaalsed koodid muuta toodete jälgimisprotsessi läbipaistvamaks, kuna need võimaldavad tarbijatele ligipääsu tooteinfole kuni allikani välja. Samuti saab pakendist teha kahesuunalise platvormi, kus brändid saavad samaaegselt koguda oma tarbijate kohta konkreetset ja tähtsat infot ning jagada oma toodete kohta rohkem teavet tarbijatele.

Tetra Pak on maailmas juhtiv toidutöötlus- ning pakendamislahendusi pakkuv ettevõte. Klientide ning tarnijatega lähedalt töötamine võimaldab ettevõttel pakkuda iga päev sadadele miljonitele inimestele rohkem kui 170 riigist nende vajadustele vastavaid turvalisi, innovaatilisi ning loodussõbralikke tooteid. Kuna ettevõttel on üle 24 000 töötaja kogu maailmas, usuvad nad vastutustundlikku tööstuse juhtimisse ning jätkusuutlikusse lähenemisse äritegevustes. Nende moto „KAITSEB KÕIKE, MIS ON HEA“, peegeldab soovi teha toit turvaliseks ning kättesaadavaks kõikjal.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Louder otsib TURUNDUSTALENTE

Louder OÜ

20. september 2017

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017