Digimaailmas on edukad superliidritega töötavad kaubamärgid

Tetra Pak Index 2017 uuring võtab kokku kõige uuemad globaalsed trendid ja võimalused, mis mõjutavad toidu- ja joogitööstust. Tegu on kümnenda sellise uuringuga, mille tänavuseks teemaks oli „digitaalne tarbija“.

Uuring hindab tööstuse kasvuvõimalusi, toetudes kõige uuematele faktidele, andmetele ning trendidele ja võtab arvesse tarbijakäitumist ning muudatusi tööstusvaldkonnas. Kuna online-tarbijate osakaal üha kasvab (hetkel on neid üle 3,6 miljardi), tekib ka uusi võimalusi tarbija tähelepanu püüdmiseks ning kaubamärgi usaldusväärsuse kasvatamiseks.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018

OKO RESTORANID OÜ otsib MÜÜGIJUHTI

OKO Restoranid OÜ

01. november 2018