Meediaagentuuri Idea Havas Media uueks strateegiks on ligi 10-aastase erialase töökogemusega Tambet Napp

Varasemalt töötas Tambet Napp agentuuris Mediacom print- ja välimeedia planeerimisjuhina. Tambet Napi sõnul on talle oluline töötada meeskonnas, kus on olemas tugevad analüütilised teadmised ja oskus lahendada kiirelt kreatiivseid ülesandeid.

„Liitusin Idea meeskonnaga uudishimust. Olin nende tegevusi juba mitu aastat kõrvalt jälginud ja mulle meeldis, kuidas nad meediaplaneerimisele veidi teisiti lähenesid. Olen siiralt õnnelik, et saan siin töötada koos niivõrd mitmekülgsete ja andekate inimestega. Unun, et sellise meeskonnaga on võimalik ellu viia kõiksugu huvitavaid ja ka keerulisi projekte,“ ütles Napp.

Idea Havas Media juhi Kert Kangerti sõnul toob Tambet Idea meediatiimi palju väärtuslikku kogemust. „Tambeti pikaajaline töökogemus meediaäris ning strateegiline lähenemine on omadused, mis loovad lisaväärtust nii grupiülestele klientidele kui ka meie enda tiimile tervikuna,“ lisas Kangert.

Lisaks Tambet Napile liitus Idea Havas Media meeskonnaga analüütik/meediaplaneerija Jennie Rammo.

Eesti juhtivate meediaagentuuride hulka kuuluv Idea Havas Media on asutatud 2003. aastal. Ettevõte kuulub kõigis kolmes Balti riigis tegutsevasse turunduskommunikatsiooni kontserni Idea Group.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Bauhof otsib DIGITURUNDAJAT

Bauhof Group AS

02. oktoober 2017

Louder otsib TURUNDUSTALENTE

Louder OÜ

20. september 2017