Asso Laido: Reklaamimüügi kooli edukas lõpetaja leiab 99% tõenäosusega hästitasustatud töö

Asso Laido
Asso Laido

Äripäeva Akadeemias stardib juba septembris reklaamimüügi kool, milleks ja kellele selline kool loodi? Bestsalesi küsimustele vastasid Äripäeva reklaamidirektor Asso Laido ja koolitaja Mihkel Reinsalu. Niisiis, kuidas kindlustada kõrgelt tasustatud töökoht reklaamimüügis?

Asso Laido, kooli reklaamis on kirjas, et reklaamimüügi kool garanteerib kõrgelt tasustatud töökoha, kas tõesti?

Reklaamimüügi eriala on kõrgelt tasustatud ja valdkonnas jätkub töökohti paljudele. Reklaamimüügi kooli edukal läbimisel leiab osaleja reklaamimüügitöö 99% tõenäosusega. Erinevates tööotsinguportaalidest leiab iga päev mitmeid kuulutusi. Koolitusprogrammis osalemine annab tugeva eelise kujuneda edukaks reklaamimüüjaks.

Kuidas kindlustada kõrgelt tasustatud töökoht reklaamimüügis?

Reklaamimüügi kool annab sulle vajalikud oskused ja teadmised, et edukalt reklaami müüa. Reklaami müük eeldab ka pühendumust ja kui on teadmised, oskused ja pühendumus, siis tuleb ka vääriline tasu.

Mis kasu ma saan, kui ma tulen reklaamimüügikooli?

Reklaami müük on tõeline väljakutse, võiks öelda kõrgeima kategooria müük. Selle oskusega võib müüa kõike. Müügioskus on edu alus.

Miks Te müüte, mida see Teile (isiklikult) annab?

Müügis sead omale üha kõrgemaid eesmärke, täitmine on alati väljakutse ja õnnestumine pakub alati rahuldust ja see on see, mille nimel elada.

Mis on müügi puhul kõige olulisem?

Kõige olulisem on motivatsioon, kui tahtmine on olemas, siis oskused on õpitavad.

Mihkel Reinsalu, millised isikuomadused peaks ühel müügiinimesel kindlasti olemas olema?

Mis peab ühel müügiinimesel kindlasti olemas olema on eelkõige tahe. Sellest hakkab kõik pihta. Eeldustest ja isiksuse omadustest üksi ei piisa, kui tahe puudub. Tahe on see, mis käivitab inimese ning äratab ellu temas peituvad võimed teha edukalt müügitööd. Isiksuse omadused määravad minu arvates hoopis inimese müügistiili, kuidas ta seda tööd teeb. Kui otsida siiski midagi, mis veel kindlasti peab olemas olema müügiinimesel, siis Alexander Kotchubei on oma raamatus välja toonud neli baasoskust: inimene peab oskama rääkida, inimene peab oskama kuulata, inimene peab oskama ennast huvitavaks teha ja oskama oma sõna maksma panna. Kui müügiinimesel on need baasoskused olemas, siis on tal olemas vajalikud eeldused saada heaks müügiinimeseks.

Aga kuidas kindlasti müük ära rikkuda?

Eelkõige on võimalik müük ära rikkuda, kui müügiinimene ei kuula, mida klient räägib ning on fokusseerinud oma müügi toote tutvustusele. Müügiprotsessi etapid, mis tagavad enamasti edu,  ei ole kuhugi kadunud ning nende tundmine ja kasutamine on tänagi oluline müügitöös. Konkreetselt võib tuua välja selle, et olles kuulanud paljusid müügikõnesid, siis püütakse kliendile müüa toodet või teenust, kuulamata ära, mida klient tegelikult vajab. Mida tuleb ka silmas pidada, et pikad monoloogid müüja poolt pigem väsitavad klienti ning kutsub isegi hea toote puhul esile vastureaktsiooni ehk ostmistahtetuse. Siinkohal ei hakka ma esile tooma elementaarseimaid vigu nagu näiteks kliendiga vaidlemine, konkurendi toote halvustamine jms.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Olerex otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Olerex AS

23. detsember 2017

Mediabrands Digital otsib DIGISTAARI

Mediabrands Digital OÜ

13. detsember 2017

3 Step IT otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

3 Step IT OÜ

28. detsember 2017