Case study: Deloitte Taani “Pit Stop” – mänguline B2B turunduse lahendus

Deloitte Taani eesmärk oli positsioneerida end kohalike väikese ja keskmise suurusega ettevõtete seas eelistatud konsultatsioonipartnerina. Harilikult igava B2B kommunikatsiooni asemel otsustati palju julgema lahenduse kasuks.

Deloitte on üks mõjukaim audiitor – ja konsultatsiooniteenuse pakkuja maailmas. Teenuste hulka kuuluvad audiitorteenused, maksunõustamine, finants- ja ärinõustamine, tehingute nõustamine, IT-nõustamine, siseaudit, õigusnõustamine ja  raamatupidamine.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Saku Õlletehas is looking for a SENIOR BRAND MANAGER

Saku Õlletehase AS

25. september 2017

Salonshop Baltic otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Salonshop Baltic AS

30. september 2017