Zavod BBDO: Agentuurid, ärme septembris joo!

Karl-Erik Taukar ja Kristel Aaslaid kutsuvad üles septembris mitte alkoholi jooma. Kampaania “septembris ei joo” apelleerib kambavaimule ja panustab ka sellele, et sõnumi levitajaks on inimesed ise. Idee autorid agentuurist Zavod BBDO lubavad ka ise terve kuu alkovabalt veeta ning kutsuvad endaga liituma ka teisi agentuure.

Veidi kampaania tuumideest

Loojate sõnul lähtub kampaania idee tõigast, et kuuajane mittejoomine võib olla ränk katsumus. Et panna inimesed seda üleskutset järgima ja veel samas enda üle uhkust tundma, tehti sellest väljakutse. Kutsu endaga kaasa ka sõbrad ja tuttavad ning enese

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018