31. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case-study Balticbestilt: spordibränd sai armastust tulistava arvutimängu

Balticbesti konverentsil jagasid kuulajatega oma kogemusi maailmaklassi turundajad. Üheks neist oli Rootsi loovagentuuri Garbergs copywriter ja partner Sedir Ajeenah, kes rääkis arvutimängust, mille ta spordirõivaste tootja Björn Borg jaoks lõi.

Garbergsi klient Björn Borg soovis kokku panna turundusplaani oma 2015. aasta kevadkollektsiooni lansseerimiseks. Ettevalmistused selleks algasid juba 18 kuud varem.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700