Idea uueks loovjuhiks sai Jaana Kukk

Jaana Kukk
Jaana Kukk

Idea AD loovjuhina asus tööle 17-aastase erialase kogemusega Jaana Kukk.

Varasemalt reklaamiagentuuris Newton loovjuhina tegutsenud Jaana Kukk on juhtinud Swedbanki, Farmi, Eesti Ekspressi, Eesti Päevalehe, Ergo ning paljude teiste Eesti juhtivate brändide loovkontseptsioonide ja korporatiivsete identiteetide väljatöötamist.

Jaana Kuke sõnul pakub Idea võimalust laiemaks väljundiks. „Ideas on mul juurdepääs väga paljudele erinevatele kommunikatsiooni tööriistadele ja mitmekülgsete oskustega meeskonnale. See võimaldab mul loovkampaania kõik etapid ühtseks tervikuks kujundada ja annab mu oskustele ka oluliselt suurema väljundi. Samuti ei saa märkimata jätta väga andekat ja rahvusvahelist loovtiimi, kellega koostöös usun, et hakkame väga põnevaid projekte ellu viima,“ ütles Jaana Kukk.

Idea AD juht Märten Liinat ütles, et Jaana tugevdab Idea loovtiimi brändingu know-how ning avatud vaatega erinevate väljundite kasutusvõimalustele. „Jaana energia ja süsteemsus ning võime näha brändi elu pikas perspektiivis on omadused, mis lisavad väärtust nii väljakujunenud stiiliga korporatiivklientidele kui ka uue brändiga tööd alustavatele ettevõtetele. Samuti hindan kõrgelt tema võimekust meeskonnas entusiasmi tekitada ning kliendi vajadusi mõista,“ lisas Liinat.

Lisaks Jaana Kukele liitusid Idea loovtiimiga käesoleval suvel AD Hanna Jõers ja copywriter Kaarel Kärner, kes töötasid varasemalt reklaamiagentuuris Zavod.

Eesti juhtivate reklaamiagentuuride hulka kuuluv Idea AD on asutatud 1996. aastal. Idea kuulub kõigis kolmes Balti riigis tegutsevasse turunduskommunikatsiooni kontserni Idea Group, mille ettevõtetes Eestis, Lätis ja Leedus töötab täna ligi 170 inimest.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused