Case study: Art Institute of Chicago: Van Goghi magamistoad – “Let Yourself In”

Van Gogh'i tuba Airbnb's
Van Gogh'i tuba Airbnb's

Järgnev case study kirjeldab, kuidas üks USA vanimaid ja suurimaid kunstimuuseume Art Institute of Chicago (AIC) suutis erakordse kampaania abil ülimalt edukalt lansseerida nii uue näituse kui ka kasvatada üldist brändituntust. Koostöös reklaamiagentuuri Leo Burnett Chicagoga loodi inimestele võimalus sõna otseses mõttes sisse astuda elusuuruses maali ja saada ainulaadsel viisil osa kunstniku elust ja loomingust. Kampaania võitis Cannes Lions 2017 konkursi Creative Effectiveness kategoorias Grand Prix auhinna.

Case film

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Louder otsib TURUNDUSTALENTE

Louder OÜ

20. september 2017

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017