Mida brändi üles ehitades tähele panna?

Kristjan Hiiemaa
Kristjan Hiiemaa

Ettevõtte kuvandit ehk brändi ei loo pelgalt kaubamärk, vaid see on tegevuste kogum, kuidas oma äri iseendale, töötajatele ning klientidele kirjeldatakse, kirjutab Erply asutaja ja juht Kristjan Hiiemaa.

Kui sa oma ettevõtte tegevust alles alustad, ei tea sa, millises suunas areng täpselt toimuda võib - võib juhtuda, et strateegiat tuleb mitmeid kordi muuta. Ehkki see ei pruugi tunduda komplikatsioone tekitava arenguna, on see ettevõtja jaoks siiski paras väljakutse sel põhjusel, et tarbija hindab ettevõtte puhul järjepidevust - 90% tarbijatest ootab brändilt kommunikatsioonis ühtset joont ja

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

RICKMAN TRADE OÜ is looking for a JURA PRODUCT MANAGER

Rickman Trade OÜ

26. oktoober 2018

DEKOOR otsib TURUNDAJAT - DISAINERIT

Dekoor

17. oktoober 2018