Autor: Hando Sinisalu • 14. august 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Maailma suurim reklaamija P&G vähendas digireklaami kulutusi ja kasvatas samal ajal käivet

Maailma suurim reklaamija Procter & Gamble vähendas digireklaami kulutuste vähendamise tulemusel oma aastast reklaamieelarvet 125 miljoni dollari (1,7%) võrra. See on P&G jaoks viimase 11 aasta madalaim reklaamikulutuste tase.

Märkimisväärne kärbe toimus 2017/2018 majandusaasta esimeses kvartalis pärast seda, kui P&G avastas oma reklaamid võltsuudiseid avaldavates keskkondades ja muutus murelikuks oma brändide mainekahju (brand safety) pärast.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700