Case study: Arieli “Jaga kodutööde koormat”

76% India meestest uskus pesupesemise olevat naiste töö. Siit sündis ka Arieli “Jaga koormat” kampaania – provokatiivne sotsiaalne liikumine, mis ei keskendunud enam plekkidele riietel, vaid kultuurilisele plekile soolise ebavõrdsuse näol kodudes, eesmärgiga vabastada naised pesupesemise kohustusest. Järgnevalt lugu sellest, kuidas Ariel õpetas India mehi kodutöid tegema. Lisatud kampaania välja töötanud agentuuri BBDO India loovjuhi Josy Paul’i kommentaarid.

Turunduslik taust ja kultuuriline kontekst

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Äripäev otsib VEEBIDISAINERIT

Äripäev AS

24. august 2017

Tartu Ülikool otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI

Tartu Ülikool

31. august 2017

SYNLAB Eesti otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

SYNLAB Eesti OÜ

10. september 2017