Mida teha? Facebook ei luba enam link-postituse pilti ja teksti muuta

Andrus Kiisküla
Andrus Kiisküla

Facebookis turundamine muutus hiljuti keerulisemaks, sest Facebook kaotas võimaluse muuta (eelvaates) lehele postitatava lingiga seotud pilti, pealkirja ja selle all olevat teksti. Õnneks on sellele vähemalt kolm lahendust.

Tõsi, postitust vormistades on + märk endiselt olemas, et pilti lisada, aga pilti vahetada ei saa. Karusselli formaadis postituse mitme pildiga saab teha, aga see ei ole lahendus.

Tutvustan kolme lihtsat lahendust, kuidas hetkel on võimalik aktiivse lingiga postituse pealkirja ja pilti muuta.

1. Tekstide muutmine (pealkiri ja selle all olev tekst)

Kui soovid ainult pealkirja ja selle all olevat teksti muuta ja oled pildiga rahul, mis lingiga kaasa tuleb, siis sisesta toetav tekst pildi kohale ja vajuta "Save draft(salvesta mustand)".

Seejärel ava "draft(mustand)" ja kliki "Edit(muuda)" nupule. Nüüd saad muuta pealkirja ja selle all olevat teksti. Veel paar nädalat tagasi selles vaates sai muuta ainult pildi kohal olevat teksti.

Kui kõik tundub sobiv, vajuta "save(salvesta)" ja seejärel "publish(avalda)".

 

2. Tekstide ja pildi muutmine

Loo läbi Ads manageri või Power Editori uus reklaam, mis ajata näiteks homsesse päeva.

Kui see valmis on, siis mine Business Manageris "Page posts" alla ja leiad "Ads Posts" alt selle sama reklaami. Pane linnukene selle reklaami ette ja vajuta publish(avalda) ja see ilmub mitte makstult otse Sinu lehe seinale. Reklaam mille Sa homseks ajastasid pane seisma soovi korral.

 

 

3. Vaheta pildid ja tekst oma kodulehel Facebookile mõeldes

Mõistetav on soov, et kodulehel kuvame me ühte pealkirja ja pilti ning Facebookis midagi muud, et oma lugu atraktiivsemalt rääkida.

Samuti soovime, et pealkiri ja kirjeldus oleks teinekord ka Google otsingus erinevad saidil otse nähtavast infost. Lahendus on kohe vastava toote/teenuse lehele luua eraldi pilt ja toetavad tekstid, mida Facebook kasutab, kui keegi seda linki jagab. See ei pea olema sama info, mida näeb teie lehe külastaja!

Tegemist ei ole Meta Tagidega, vaid nn. Open Graph infoga, mis annab Facebookile ette vastava lehekülje pildi ja tekstid.

Mitmed populaarsed platvormid nagu näiteks Wordpress võimaldavad sellise info lisamist iga lehekülje juurde läbi vastava plugina.

Mõistan, et see viimane Facebooki muudatus on paljudes segadust ja ka pahameelt tekitanud, samas on see pannud inimesi ka mõtlema, et mis on see info mida Facebook kuvab, kui meie toote/teenuse fännid jagavad meiega seotud linke oma isiklikul Facebooki seinal. Tihti tuleb sellistes olukordades kaasa täiesti vales formaadis pilt või tekst.

Õige oleks kohe mõelda, mis on see info, mida me tahame Facebookile oma lehekülgedelt näidata.

Head katsetamist!

TULEKUL

Andrus Kiisküla koolitus " Turundamine Facebookis ja Instagramis" - Kuidas sotsiaalmeedia enda kasuks tööle panna? Toimub:  19. oktoober 2017. 

Vaata lisainfot SIIT

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ELEKTRILEVI OÜ otsib TURUNDUSJUHTI

Elektrilevi OÜ

22. oktoober 2017