Autor: Hando Sinisalu • 28. juuli 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Digiturunduse kasvav trend: müük otse sisust

The North Face
3 head näidet maailmast selle kohta, kuidas sisu ja müük on omavahel hästi seotud: Cheapflights lennupiletite müük uudisartikli seest, The North Face riiete müük ilmaennustuse äpi seest ja IKEA mööbli müük otse Google’i otsingust.

Üks viimase aja levinumaid digiturunduse trende on sisu ja müügi kokkuliitmine – tarbija jaoks on see mugav, sest huvipakkuvat ja asjakohast sisu tarbides saab kohe äsja loetud/vaadatud toodet või teenust osta. Mida mugavamaks ja lühemaks brändidel õnnestub tarbija teekond muuta, seda suurema tõenäosusega ka ostud sooritatakse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700