Digiturunduse kasvav trend: müük otse sisust

The North Face
The North Face

3 head näidet maailmast selle kohta, kuidas sisu ja müük on omavahel hästi seotud: Cheapflights lennupiletite müük uudisartikli seest, The North Face riiete müük ilmaennustuse äpi seest ja IKEA mööbli müük otse Google’i otsingust.

Üks viimase aja levinumaid digiturunduse trende on sisu ja müügi kokkuliitmine – tarbija jaoks on see mugav, sest huvipakkuvat ja asjakohast sisu tarbides saab kohe äsja loetud/vaadatud toodet või teenust osta. Mida mugavamaks ja lühemaks brändidel õnnestub tarbija teekond muuta, seda suurema tõenäosusega ka ostud sooritatakse.

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Creatum otsib PROJEKTIJUHTI

CREATUM OÜ

27. august 2017

Äripäev otsib VEEBIDISAINERIT

Äripäev AS

24. august 2017

SYNLAB Eesti otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

SYNLAB Eesti OÜ

10. september 2017