MailChimp case study: “Tehke logo väiksemaks!”

E-maili tarkvara MailChimp kampaania võlu peitus selles, et see sai osaks popkultuurist. „Kõige üllatavam oli “pahupidi” suhe kliendi ja agentuuri vahel, sest klient palus tavapärasest hoopis midagi hoopis muud - logo väiksemaks tegemist,“ rääkis Droga5 Groupi loovdirektor Don Shelford. Töö pälvis Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix.

Mailchimpist

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019

DANSKE BANK GROUP otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI Eesti filiaalis

Danske Bank AS Eesti filiaal

20. jaanuar 2019

HAVAS ESTONIA otsib LOOVKIRJUTAJAT

Havas Estonia

20. jaanuar 2019