Kolm silmapaistvat digikampaaniat maailmast

"Ear Beer" kampaania
"Ear Beer" kampaania

Best Marketing Internationali tiim jälgib rohkem kui 200 maailmas toimuvat digitaalturunduse auhinnakonkurssi. Selle suve kolm lemmikut tulevad Rootsist, USAst ja Austraaliast. Head nautimist!

1. Norrlands Guld Ljus - "Ear Beer" - Akestam Holst NOA (Rootsi, Guldägget võitja)

See on ainulaadne õllereklaam, mis võimaldab naudingut läbi kuulmismeele. Rootsi õllebränd Norrlands Guld Ljus kasutab tehnoloogiat nimega ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response), mis mõjutab emotsioone ja tekitab heaolutunde kuulmismeele kaudu. Õlle-helid laaditi üles muusikakeskkondadesse nagu Spotify, YouTube ja Apple Music ning välja anti ka vinüülplaat.

Lisaks kasutasid “õllehelisid” mitmed tuntud DJ-d nagu Lindstroem, Kelly Lee Owens ja Harald Bjork. Innovaatiline lähenemine sai suurel hulgal meedia tähelepanu ja ka äritulemused olid muljetavaldavad: Norrlands Ljus müük kasvas võrreldes lager-õlle kategooria keskmisega 436% rohkem ja turuliider Carlsbergiga võrreldes 227% rohkem.

Case film:

 

2. Qantas - "Out of Office Travelogue" by The Monkeys (Austraalia, Webby Awards võitja)

Austraalia lennukompanii Qantas soovis inspireerida noori rändureid (loe: rohkem pileteid müüa). Selle sihtgrupi jaoks on reisikoha valikul kõige olulisem kriteerium sõbra või kolleegi soovitus. Qantas otsustas kasutada vana head e-maili, mis sotsiaalmeedia ajastul on teenimatult ebapopulaarseks turunduskanaliks muutunud.

Enamik kontoritöötajaid lülitab puhkusele minnes oma e-maili postkasti “out-of-office reply” režiimile. Tavaliselt on need “kontorist väljas” teated igavad ja tehnilised. Just siin nägigi Qantas võimalust innovatsiooniks, luues lahenduse nimega “The Qantas Out of Office Travelogue”. See lahendus võimaldas kasutajatel personaliseerida oma “kontorist väljas” postitusi, illustreerides neid Instagramist võetud reisipiltidega, muutes sellega e-maili automaatvastused huvitavateks ja kõneainet pakkuvateks. Ja tulemused: null meediaeelarvega saadi viraalselt leviva turunduse abil üle 10 000 Qantase lahenduse kasutaja.

Video:



3. Cheetos - "Cheetos Museum", Goodby Silverstein & Partners (USA, Webby Awards võitja)

Cheetos on USAs juustumaitseliste snäkkide kategooria liider, kuid nende müügikasv oli peatunud ja bränd vajas kasvuks hädasti uut tõuget. Vaja oli anda tarbijatele (uusi) põhjuseid toote ostmiseks. Kõik Cheetose tükid on erinevad ja hea fantaasia korral võib leida sarnasusi igasuguste objektidega. Umbes nagu pilvi vaadates näeb hea kujutlusvõimega inimene taevas hobuseid, lõvisid jms.

Cheetos otsustas luua oma muuseumi, kuhu koguti kokku kõige huvitavama kujuga Cheetose palad. See CheetosMuseum.com aadressil asuv online-muuseum oli oma meeleolult sarnane maailmakuulsate kunstimuuseumidega. Kasutajad said lisada enda leitud huvitavaid Cheetose kujusid ja parimatele oli välja pandud ka rahalised auhinnad.

Tulemused: Cheetose müük ületas eesmärke kahekordselt ja turuosa kasvas 1.5 protsendipunkti võrra.

Video:


Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tartu Ülikool otsib KOMMUNIKATSIOONIJUHTI

Tartu Ülikool

31. august 2017

SYNLAB Eesti otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

SYNLAB Eesti OÜ

10. september 2017

Äripäev otsib VEEBIDISAINERIT

Äripäev AS

24. august 2017