Case study: “Meet Graham” liiklusohutuskampaania - emotsioonide ja tehnoloogia õnnestunud kooslus

Best Marketing jätkab Cannes Lionsi Cyber Grand Prix auhinna võitnud tööde case studyde avaldamist.
Sel korral rääkisime Austraalias Melbourne’ is asuva agentuuri Clemenger BBDO esindajatega, et avada veidi “Meet Graham” aktsiooni taustu.

Austraalia transpordiõnnetuste komisjoni TAC (Transport Accident Commission) ja agentuuri Clemenger BBDO koostöös sündis unikaalne liiklusohutuskampaania Meet Graham, mille eesmärgiks oli tõsta inimeste teadlikkust selle kohta, kuivõrd kaitsetu on inimese keha liiklusõnnetuses tekkivate jõudude suhtes. Projekti keskmes oli interaktiivne elusuuruses skulptuur Graham, mis demonstreeris, milline

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HAVAS ESTONIA otsib LOOVKIRJUTAJAT

Havas Estonia

20. jaanuar 2019

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019

TELE2 EESTI AS otsib VEEBIANALÜÜTIKUT

Tele2 Eesti AS

21. jaanuar 2019