Fanta andis oma turundamise noorte kätte

Fanta on Coca-Cola Campany üks tuntumaid brände, mis on võitnud populaarsust noorte seas üle kogu maailma. Sel aastal on värskenenud Fanta pudeli kujundus, visuaalne identiteet, retsept ja kogu turunduskontseptsioon – nimelt on Fanta usaldanud oma turundamise noorte kätte.

Teismelised on Fanta uude turunduskontseptsiooni kaasatud algusest peale ning nad löövad kaasa lausa Fanta rahvusvahelises turundusmeeskonnas. Neil on võimalus osaleda toote väljapanekutest kauplustes veebikeskkondadeni visuaali loomiseni.

Kuidas Fanta noori kaasab?

Kuna teismelised tarbivad enamuse meediast veebis või mobiilis, siis on Fanta loonud kodulehekülje takeover.fanta.com, kus saab luua originaalset sisu videote näol, valmistada laule ja GIF’e ning edastada loometöö Fantale, kes hiljem parimaid töid üle kogu maailma turunduskampaaniates esile toob.

Baltikumis mängivad Takeover Fanta kampaanias olulist rolli noorte eeskujud (influencers), et sõnumit laiema avalikkuseni viia. Iidolite rolliks on luua originaalset sisu, millega inspireerida teisi noori sama tegema. Autentne sisu töötab noorte näol kordades parmini, kui täielikult bränditud reklaamid.

Fanta turundajad on seisukohal, et sisu, mis tuleb noortelt ja on mõeldud noortele, jõuab loomutruult kohale. Ka Eestis on kaasatud mitmete teismeliste iidolid – Getter Jaani, Martins Lapins, Lisalla Beatrice, Sandra, Melani Lindberg ja Merilin Kase.

Täiesti tavaliste noorte poolt kampaania raames loodud sisu kasutati näiteks Fanta Raspberry lansseerimisel välikampaania pindade postritel. GIF’e, mis on Fanta keskkonnas loodud, on kasutatud veebibänneritena ning koostöös TV3-ga viiakse läbi konkurss, leidmaks telekanalile vlogger, kes saab võidu puhul endale telekanalis päris töö.

„Fanta on bränd noortele ja selles vanuses on väga häiriv esiteks see, et teismelisi koheldakse kui lapsi, ja teiseks, et nende ideid ja mõtteid ei võeta sageli kuulda. Fanta tahab uue kampaaniaga näidata, et teismelised on andekad ja targad, andes neile võimaluse ennast tõestada,“ sõnas Fanta Baltikumi brändijuht Kaija Kevvai.

Teismeliste loodud slogan välimeedias
Teismeliste loodud slogan välimeedias

Traditsioonilised lahendused toetavad

Kampaania raames kasutatakse ka traditsioonilisi turunduslahendusi. Fanta on loonud mitmeid telereklaame eesmärgiga julgustada noori oma mõtteid ja ideid avaldama. Reklaamides mängivad keskset rolli noor teismeliste turundustiimi juht Alex ja veidi kiilanev nö vanakooli turundusšeff Ted. Reklaamid on humoorikad ja spontaansed, mis on olulised väärtused ka teismelistele brändiarmastuse kasvatamiseks. Kampaaniat toetatakse ka PR lahendustega, kus tuuakse esile põnevamaid ideid ja julgustatakse noori läbi kodumaiste eeskujude.

#takeoverfanta kampaania toimub ülemaailmselt 2017. ja 2018. aastal. Sisu saab saata Fanta tiimile takeover.fanta.com veebilehe vahendusel ja Instagrami ning Facebooki, postitades häshtägiga #takeoverfanta.

Senised tulemused:

- Fanta Takeover kodulehel on igakuiselt üle 21 tuhande Eesti külastaja.
- GIFe on saadetud üle 500, mida on kasutatud nii veebibännerites, sotsiaalmeedias kui ka välimeedias.
- Juuni jooksul võtsid teismelised üle Fanta Instagrami konto, mis tõstis konto jälgijaskonda ühe kuuga 3.5 korda.
- Koostöös TV3-ga tehtud videokonkursile esitleti 110 tööd

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Saku Õlletehas is looking for a SENIOR BRAND MANAGER

Saku Õlletehase AS

25. september 2017

Salonshop Baltic otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Salonshop Baltic AS

30. september 2017

Bauhof otsib DIGITURUNDAJAT

Bauhof Group AS

02. oktoober 2017