Case study: Valio PROfeel proteiinirikaste toodete lansseering

Möödunud aastal tuli Valio välja uue tootesarjaga, mille loomiseks saadi inspiratsiooni turul valitsevatest trendidest: kõrge valgusisalduse ja madala süsivesikutesisaldusega tooted, mis loodud spetsiaalselt (harrastus)sportlastele. Et täpselt tabada neid kriteeriume, mida sportlased toote juures hindaks, kaasati tootearendusse Ott Kiivikas. Uue sarja turuletoomine oli väga edukas ning tooteid hakati poodidest nõudma lausa enne ametliku lansseerimisperioodi algust.

Olukord turul:

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Salonshop Baltic otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Salonshop Baltic AS

30. september 2017

Circle K otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Circle K Eesti AS

27. september 2017

Bauhof otsib DIGITURUNDAJAT

Bauhof Group AS

02. oktoober 2017