Case study: WWF Belgia edukas andmepõhine kampaania tiigrite päästmiseks

Sotsiaalkampaaniad töötavad siis, kui tarbija ennast isiklikult puudutatuna tunneb. Lihtsalt moraliseerivad sõnumid ei tööta. Hea näide sellest, kuidas big data abil tarbijale huvitavat ja asjakohast turunduskampaaniat teha. Belgia WWF sidus oskuslikult haruldased loomad ja haruldased perekonnanimed huvitavaks ja haaravaks kampaaniaks.

TAUST

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Circle K otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Circle K Eesti AS

27. september 2017

Saku Õlletehas is looking for a SENIOR BRAND MANAGER

Saku Õlletehase AS

25. september 2017

Salonshop Baltic otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Salonshop Baltic AS

30. september 2017