Case study: Snapskan - kuidas klientidele kasuliku teenuse abil müüki suurendada

Soome legendaarne autorehvitootja Nokian Tyres disainis nutika teenuse, mis on eluliselt vajalik tavalistele autojuhtidele. Samas on see ühtlasi on ka uueks müügikanaliks. Hea näide tänapäevasest turundusest - loo klientidele kasulik lisateenus, mille abil müüki suurendada.

Sarnast mõtteviisi saab rakendada ka muudes ärivaldkondades!

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Bauhof otsib DIGITURUNDAJAT

Bauhof Group AS

02. oktoober 2017

Circle K otsib TURUNDUSSPETSIALISTI

Circle K Eesti AS

27. september 2017