Case study: Snapskan - kuidas klientidele kasuliku teenuse abil müüki suurendada

Soome legendaarne autorehvitootja Nokian Tyres disainis nutika teenuse, mis on eluliselt vajalik tavalistele autojuhtidele. Samas on see ühtlasi on ka uueks müügikanaliks. Hea näide tänapäevasest turundusest - loo klientidele kasulik lisateenus, mille abil müüki suurendada.

Sarnast mõtteviisi saab rakendada ka muudes ärivaldkondades!

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

COMPENSA ELUKINDLUSTUS otsib TURUNDUSE SPETSIALISTI

Compensa Life Vienna Insurance Group SE

31. jaanuar 2019

RUTHIE BELLE otsib TURUNDUSJUHTI

Ruthie Belle OÜ

22. veebruar 2019