Case study: Snapskan - kuidas klientidele kasuliku teenuse abil müüki suurendada

Soome legendaarne autorehvitootja Nokian Tyres disainis nutika teenuse, mis on eluliselt vajalik tavalistele autojuhtidele. Samas on see ühtlasi on ka uueks müügikanaliks. Hea näide tänapäevasest turundusest - loo klientidele kasulik lisateenus, mille abil müüki suurendada.

Sarnast mõtteviisi saab rakendada ka muudes ärivaldkondades!

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Endover otsib arendusprojektide TURUNDUSJUHTI

Endover KVB OÜ

15. detsember 2017