Case study: Lugu sellest, kuidas lambad Norrat turundasid

VisitNorway kampaania keskne idee oli näidata Norra ilu lamba vaatenurgast. Fotograafid järgnesid lammastele kõikvõimalikesse raskesti ligipääsetavatesse ilusate loodusvaadetega kohtadesse ja pildistasid maastikku koos lambaga, n.ö. lamba vaatenurgast. kuidas see kõik ikkagi täpselt toimis? Loogika ütleb, et kui lambale kaamera kinnitada, siis ta läheb sellega kusagile põõsastesse, sööb rohtu ega paku ehk kõige põnevamaid vaateid. Kommenteerib kampaania loonud agentuuri mr.h klienditeeninduse juht Andrew Coogan.

Taust

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Endover otsib arendusprojektide TURUNDUSJUHTI

Endover KVB OÜ

15. detsember 2017

Bonava otsib KOMMUNIKATSIOONI- JA TURUNDUSSPETSIALISTI

Bonava Eesti OÜ

27. november 2017