Autor: Hando Sinisalu • 29. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Lugu sellest, kuidas lambad Norrat turundasid

VisitNorway kampaania keskne idee oli näidata Norra ilu lamba vaatenurgast. Fotograafid järgnesid lammastele kõikvõimalikesse raskesti ligipääsetavatesse ilusate loodusvaadetega kohtadesse ja pildistasid maastikku koos lambaga, n.ö. lamba vaatenurgast. kuidas see kõik ikkagi täpselt toimis? Loogika ütleb, et kui lambale kaamera kinnitada, siis ta läheb sellega kusagile põõsastesse, sööb rohtu ega paku ehk kõige põnevamaid vaateid. Kommenteerib kampaania loonud agentuuri mr.h klienditeeninduse juht Andrew Coogan.

Taust

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700