Cannes Lionsi filmikategooria parimaks tunnistati paraolümpia reklaam

Maailma suurima reklaamifestivali Cannes Lions 2017 filmikategooria Grand Prix läks telekanali Channel 4 reklaamile "We're the Superhumans", mis tutvustas Rio Paraolümpiamänge. Reklaam paneb imetlema puuetega inimeste supervõimeid.

Idee: 4Creative (UK)
Tootja: Blink Productions (UK)

Valik kulla võitnud töödest:

Heinekeni purjuspäi autoga sõitmise vastane kampaania "When You Drive, Never Drink:

Nike "Unlimited Courage:

Nike "Unlimited Youth":

Nike "Unlimited Will":

Burn & Smiles:

Evan:

Beyond Money:

Vaata kõiki filmikategooria võidutöid siit: Cannes Lions

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

CITY KLIIMA OÜ otsib KÜTTESEADMETE MÜÜGIJUHTI

Finesta Baltic OÜ

24. august 2018