Autor: Silja Oja • 22. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Getty Images soovitab: kujuta ja kõneta erisusi

Meie ajastu keel on visuaalne. Seoses tehnoloogia ja sotsiaalmeedia arengu ning kasvuga tehakse ja jagatakse rohkem fotosid kui kunagi varem. Me oleme loodud uskuma seda, mida näeme.

Piltidega, mida kasutatakse turunduslikel eesmärkidel, kaasneb lisaks ärile ka sotsiaalse vastutuse aspekt. Valges majas naiste võrdse esindatuse eest seisnud Marie Wilsoni suust pärinev kuulus lause  „You can’t be what you can’t see“ („Sa ei saavuta seda, mida sa ei näe“) on siiani aktuaalne.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700