Cannes Lions 2017 Mobile Grand Prix läks Jaapani meeste viljakustestile

On oht, et aastaks 2050 langeb Jaapani rahvaarv 25% võrra. Kuna abiellutakse ja soovitakse lapsi saada aina hiljem, on viljatus suureks probleemiks. Jaapanis kannatab viljatuse all 1 paar 6-st. 48% juhtudest on põhjus mehes, aga mehed ei taha seda tunnistada ning nii tegeletakse tihti asjatult naise viljatuse ravimisega, mis kulutab palju aega ja raha. Nii toodi Jaapanis turule nutikas toode "Seem", millega saab kombineerituna mobiiltelefonis asuva app'iga kodus privaatselt oma sperma kvaliteeti kontrollida.

Fun fact: Et tööle õiglane hinnang anda, üks Cannes'i mobiiliþürii liige isegi testis seda rakendust.

Valik kulla võitnud töödest:

"Like My Addiction" Instagrami kampaania juhib tähelepanu sellele, kui raske on lähedase inimese alkoholismi õigel ajal märgata:

Chat Yourself - Alzheimerit põdevatele inimestele abiks olev chatbot, mis aitab mäletada:

Snickersi "Hungerithm" - reaalajas töötav algoritm, mis mõõdab internetis inimeste emotsioone. Kui negatiivsed emotsioonid tuurid üles võtavad, langeb Snickersi hind:

Vaata kõiki mobiilikategooria võitjaid siit: Cannes Lions 2017.

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

INZMO otsib TURUNDUSJUHTI

INZMO Kindlustusmaakler OÜ

06. august 2017