Autor: Silja Oja • 21. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Cannes Lions 2017 Mobile Grand Prix läks Jaapani meeste viljakustestile
On oht, et aastaks 2050 langeb Jaapani rahvaarv 25% võrra. Kuna abiellutakse ja soovitakse lapsi saada aina hiljem, on viljatus suureks probleemiks. Jaapanis kannatab viljatuse all 1 paar 6-st. 48% juhtudest on põhjus mehes, aga mehed ei taha seda tunnistada ning nii tegeletakse tihti asjatult naise viljatuse ravimisega, mis kulutab palju aega ja raha. Nii toodi Jaapanis turule nutikas toode "Seem", millega saab kombineerituna mobiiltelefonis asuva app'iga kodus privaatselt oma sperma kvaliteeti kontrollida.
Fun fact: Et tööle õiglane hinnang anda, üks Cannes'i mobiiližürii liige isegi testis seda rakendust.