Cannes Lions 2017 Direct Grand Prix: Google Home of the Whopper

Žürii meelest oli Burger Kingi kampaania parim tehnoloogia "kuritarvitamine". Nimelt aktiveerib see reklaam häälkäsklusega "OK, Google!" Google Home rakenduse ja reklaam jätkub tasuta. Google ei olnud sellise triki üle just eriti rõõmus.

Vaata case study:

Kulla võitis samas kategoorias Netflix "Narcose" seriaali kampaaniaga "Spanish Lessons" 

Vaata kõiki Direct lõvide võitjaid: Cannes Lions 2017

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

HKScan otsib KATEGOORIAJUHTI

HKScan Estonia AS

27. september 2017

Saku Õlletehas is looking for a SENIOR BRAND MANAGER

Saku Õlletehase AS

25. september 2017

Bauhof otsib DIGITURUNDAJAT

Bauhof Group AS

02. oktoober 2017