Cannes Lions 2017 Cyber Grand Prix võitis Soome pank

Tarbimisel on lisaks rahale ka teine hind, mida maksame - keskkonnamõju. Ålandi pank pakkus oma klientidele võimalust krediitkaardiga tehtud ostudega kaasnevate keskkonnamõjude eest Läänemerele kompensatsiooni maksta. Suurepärane idee ja teostus tõid Ålandi panga Läänemere päästmise projektile ühe kolmest tänavu välja antud Cyber kullast.

 

Teine Cyber Grand Prix läks Austraaliasse liiklusõnnetuste ennetamise kampaaniale "Meet Graham". Saa tuttavaks Grahamiga, vaata, milline peaks inimene välja nägema, et liiklusõnnetuses ellu jääda:

Kolmanda Cyber Grand Prix võitis e-mailitarkvara MailChimp kampaania "Did You Mean MailChimp?":

Vaata kõiki Cyber kategooria võitjaid: Cannes Lions 2017

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

INZMO otsib TURUNDUSJUHTI

INZMO Kindlustusmaakler OÜ

06. august 2017