19. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Case study: Elisa Raamatu Iselugeja turuletoomine

2016. sügisel muutus Eestis see, kuidas raamatuid „lugeda“ saab. Elisa Raamat tuli välja uudse lahenduse, Iselugejaga, mis lubab e-raamatuid lisaks lugemisele ka kuulata. Klassikaliste kampaanialahenduste sekka lõi Elisa ka interaktiivse bussipeatuse, kus möödakäijad said Iselugejat testida. Loe, kuidas Elisa suurendas rakenduse allalaetavust 10 korda ja suurendas samas tublisti ka Iselugeja tuntust.

Iselugeja puhul ei ole tegemist audioraamatutega, mida loevad sisse näitlejad ja mille valik on väga väike. Võrdluseks – kui eestikeelseid audioraamatuid on olemas vaid paarisaja ringis ja hetkel raamatupoodides müügil vaid üksikuid, siis Elisa Raamatus on kuulamiseks olemas enam kui 2000 eestikeelset raamatut, sh ka kõige uuemad ja populaarsemad.: Elisa Raamatu Iselugeja turuletoomine:

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700