Case study: Elisa Raamatu Iselugeja turuletoomine

2016. sügisel muutus Eestis see, kuidas raamatuid „lugeda“ saab. Elisa Raamat tuli välja uudse lahenduse, Iselugejaga, mis lubab e-raamatuid lisaks lugemisele ka kuulata. Klassikaliste kampaanialahenduste sekka lõi Elisa ka interaktiivse bussipeatuse, kus möödakäijad said Iselugejat testida. Loe, kuidas Elisa suurendas rakenduse allalaetavust 10 korda ja suurendas samas tublisti ka Iselugeja tuntust.

Iselugeja puhul ei ole tegemist audioraamatutega, mida loevad sisse näitlejad ja mille valik on väga väike. Võrdluseks – kui eestikeelseid audioraamatuid on olemas vaid paarisaja ringis ja hetkel raamatupoodides müügil vaid üksikuid, siis Elisa Raamatus on kuulamiseks olemas enam kui 2000 eestikeelset raamatut, sh ka kõige uuemad ja populaarsemad.

Elisa Raamatus teeb raamatute

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused