Cannes Lions finaali jõudis üle kümne aasta ka Eesti töö

Kuldmunal Aasta Agentuuri tiitli pälvinud loovagentuuri Optimist Creative, kommunikatsioonibüroo Optimist Publicu ja Downtown Picturesiga koostöös valminud Elroni kampaania “Lehvita Tiiule” pääses maailma kõige mainekama loovkonkursi Cannes Lions finaali.

“Lehvita Tiiule” kampaania, mis oli aastal 2016. Eestis kõige viraalsem jõulukampaania ning mille videoklippe vaadati sotsiaalmeedias üle 200 000 korra, konkureerib Cannes reklaamifestivalil finaalis alamkategoorias PR - Brand Voice & Strategic Storytelling ning lõvid jagatakse välja juba täna (19. juuni) õhtul toimuval galal. Elroni kampaaniale pakuvad teiste seas konkurentsi globaalsed brändid nagu Heineken, Uber, Ford, Burger King jt.

“Rahvusvaheline tunnustus tehtud tööle on oluline nii agentuuride enesekindluse kui ka klientide usalduse vaates. Eesti reklaamitööstuses ja ka turunduses on tegelikult tööl palju helgeid päid – tuleb vaid üheskoos mugavustsoonist välja astuda, et oma kvaliteediga kogu maailmas konkurentsi pakkuda,” ütles Optimisti juht Magnus Luþkov.

Vaata kampaania videot siit!


Tänavu esitati Cannes Lions 24. kategooriasse kokku rekordilised 41 170 tööd kogu maailmast. Eestist läks võistlustulle neli kampaaniat kaheteistkümnes kategoorias. Praeguse seisuga on Optimist Grupp ainus finaali pääsenud Baltikumi agentuur.

Varem on Eesti agentuur pääsenud Cannes Lions finaali vaid korra – 2006. aastal õnnestus see Kontuur Leo Burnettil Statoilile tehtud kampaaniaga “Linnud”. Nõukogude Eesti ajal (1988) võitis pronkslõvi Priit Pärna reklaamanimatsiooniga “Lahkudes kustuta valgus.”

Tutvu ka "Lehvita Tiiule" kampaania case study'ga

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused