Case study: Maks ja Moorits pihvide lansseering

Pihviturg on Eestis äärmiselt konkurentsitihe – vaatamata sellele tuli Maks ja Moorits eelmisel aastal välja oma tootesarjaga, mis on toonud ettevõttele väga häid tulemusi. Maks ja Mooritsa endi sõnul ei ole edu tingitud uudsest või erilisest tootest, pakendist ega tootmismeetodist, vaid korralikult läbimõeldud brändikommunikatsioonist ja ühtsest turundusest, mis kestaks aastaid.

Kampaania nimi: Maks ja Moorits pihvide lansseering

Olukord turul:

Eesti lihaturg on väga killustunud - kõik toodavad kõike, eristavaks teguriks on vaid bränd. Aastal 2015, kui hakkasime uut tootekategooriat arendama, olid samas kategoorias ees juba Rakvere Lihakombinaat, Nõo Lihatööstus, Tallegg ja Kikas. RLK on kujundanud pihvide turgu

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Best Marketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused