Case study: Rootsi number

Maailma kõigi aegade suurima meediakajastusega reklaamikampaania õppetundidest räägib agentuuri INGO Stockholm loovjuht Björn Ståhl: "Ideed ei tasu üle analüüsida, kui kõhutunne on õige. Kui pulss tõuseb, oled õigel rajal! Iga ideed saab kergelt tappa. Tuleb lihtsalt minna ja asi ära teha. Halvim, mis saab juhtuda on see, et see võib läbi kukkuda."

Taust: Rootsi Turismiliidul (Swedish Tourism Association) on sügavad juured turismisektoris juba 1885. aastast, ühendades hotelle ja hosteleid üle terve Rootsi. Liidu peamine eesmärk on turismi arendamine ja Rootsi kui avastamisväärse riigi tutvustamine nii sise- kui välisturistidele. Ebakindla maailma taustal, kus riigid lülitavad oma kommunikatsioonisüsteeme välja,

TÄISPIKKUSES NÄEVAD SEDA LUGU
BEST MARKETINGI PREMIUM-SISU TELLIJAD

või

Osale arutelus

ERROR: Object template SessionInfo is missing!

Toetajad

Jälgi Bestmarketingi sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Hansapost otsib PROJEKTIJUHTI

Hansapost OÜ

30. juuni 2017

Prike otsib DIAGEO TOOTEJUHTI

Prike AS

07. juuni 2017