Autor: Silja Oja • 5. juuni 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Tule novembris Berliini Saksa ettevõtteid külastama
Scholz & Friends reklaamiagentuur
Et olla edukas, tuleb turunduse ja tootearenduse ideede otsingul vaadata oma sektorist kaugemale. Paljud revolutsioonilised kontseptsioonid saavad alguse ühest valdkonnast ja laienevad siis edasi ka teistesse sfääridesse. Oleme ka Berliini Turunduskonverentsi programmi koostanud mitte kitsalt ühe valdkonna põhiselt, vaid valinud huvitavad ja innovaatilised ettevõtted, kellelt on kõigil õppida.
Näiteks jagamismajandus sai tuule tiibadesse hotelliärist (Airbnb), aga on nüüd laienenud taksondusse (Uber) ja ühisrahastusse. Kuutasupõhine tellimuse hinnastamine oli ajalooliselt kasutusel ajaleheäris, nüüd on see kasutusel muusikatööstuses (Spotify), televisioonis (Netflix), telekomiäris ja mitmel pool mujalgi. Kliendisuhtluse kanalid on järjest rohkem sotsiaalmeedia kesksed - otse Facebookist saab osta endale riideid ja suhelda oma pangaga.